دانلود آهنگهای بروز

طبقه بندی موضوعی
گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

Text  Music Ealia Aj Migoftam Bashe

میگفتم باش تو فقط با من نکردی گوش
شبا بیدار جسمم ولی روحم بیهوش
الان ای کاش بودی فقط با من میکردی گوش
میگفتم باش
تو فقط با من نکردی گوش
شبا بیدار
جسمم ولی روحم بیهوش
الان ای کاش
بودی فقط با من میکردی گوش
صد دفعه زنگ زدی من برنمیداشتم
تو میخواستی بری نه من نمیخواستم
هیچ کسو تو این مدت جا تو نمیذاشتم
میفهمی

مگه فرقی میکرد که باشی یا نه وقتی به خونه یه سر نمیزد
گفتم برو بهتره رفت تا چند سال یه بارم بهم زنگ نمیزد
الان میگم کاش قهر نمیکردم
نه عکساشو تو آتیش پرت نمیکردم
میگفتم باش
تو فقط با من نکردی گوش
شبا بیدار
جسمم ولی روحم بیهوش
الان ای کاش
بودی فقط با من میکردی گوش
میگفتم باش
تو فقط با من نکردی گوش
شبا بیدار
جسمم ولی روحم بیهوش
الان ای کاش
بودی فقط با من میکردی گوش

میگفتم باش
میگفتم باش

میگفتم باش تو فقط با من نکردی گوش
شبا بیدار جسمم ولی روحم بیهوش
الان ای کاش بودی فقط با من میکردی گوش

تکست : ایلیا ای جی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی