دانلود آهنگهای بروز

طبقه بندی موضوعی
گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

دانلود نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از محمود کریمی با لینک مستقیم

  • دانلود نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از محمود کریمی با لینک مستقیم

    دانلود نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از محمود کریمی
    یک اثر ویژه با عنوان دانلود نوحه بسیار شنیدنی یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از مدیحه سرا محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار با بهترین کیفیت و متن این مداحی
    دانلود زمینه از محمود کریمی
    Downloade Nuhe Mahmoud Karimi Be Name Ya Seyedal Shohada Ya Abaalahrar

    Mahmoud Karimi new pic

    متن نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از محمود کریمی

    ابا عبدالله

    چمام وقفه توهه

    دلم وقفه غمه

    یه سالو منتظر مونده برا محرمت

    همیشه دل من

    کنار پرچمت یه سالو منتظر مونده برا محرمت

    ماه محرم تو دلم یه دنیا درد و ماتمه

    اربابه بی کفن یه دهه گریه برات بازم کمه

    من گریه میکنم با صدای گریه های فاطمه

    **//–//**

    شکر خدا که شد ماه محرم

    نوحو علی الحسین یا اهل عالم

    دوباره دل من میون روضه هات

    تو سینه میتپه بازم برای کربلات

    دوباره نوحه و دم سینه زنی

    میاد از خونه ها دوباره بوی نذریات

    شکر خدا که من دوباره پای تو سینه میزنم

    با اذن فاطمه یمی از سینه زنای تو منم

    ممنونتم که باز پیرهن سیاهتو دارم به تن

    من سینه میزنم با اشک نم نم

    نوحو علی الحسین..

    یا سیدالشهدا یا اباالاحرار محمود کریمی

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی
    🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁
    یک مداحی شنیدنی برای مریدان اهل بیت آماده دانلود میباشد ، امیدواریم دریافت کنید و از شور و حال معنوی این مداحی لذت ببرید.

    دانلود نوحه یا سیدالشهدا یا اباالاحرار از محمود کریمی منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی