دانلود آهنگهای بروز

طبقه بندی موضوعی
گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم از رضا کرد

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم از رضا کرد // بمیرم من بمیرم من هر چی زندانی ای سه

  • دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم از رضا کرد // بمیرم من بمیرم من هر چی زندانی ای سه

    دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم از رضا کرد
    موسیقی محلی ای دیگر هم اکنون با عنوان دانلود آهنگ مازندرانی بسیار زیبای بمیرم من بمیرم خوانده شده توسط رضا کرد با بهترین کیفیت و سرعت موجود
    دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم با کیفیت فوق العاده و کیفیت خوب
    reza kord 2

    متن آهنگ بمیرم من بمیرم از رضا کرد

    شه سری دا شه دلی دااا
    بمیرم من بمیرم من هر چی زندانی ای سه
    بمیرم من بمیرم همش تنهایی سه
    بمیرم من بمیرم هر چی زندانی ای سه
    بمیرم من بمیرم من همش تنهایی سه

    طناب دار تو نلار
    مه دلی آبرو بوره
    نلار می دل تا چشا همیشه وی خو ووئه
    نلار می تن همیشه خسته وی کهو بوره
    نلار می ماری پیش می چند سالی آبرو بوره
    بمیرم من بمیرم هر چی زندانی ای سه
    بمیرم من بمیرم شنی تنهایی سه

    می چش به راهه
    می سر بالای اره
    می جان مار چه نینه
    می چش اسری سر اینه
    تا که زندون دنیوو زندونی ای دل بوین
    امید دارنه خداره آزادی بوو نسیب
    بته دل با ستم
    لباس زندان کفن
    بی ملاقات بووشی
    بوینی شه غم ره
    سلامی دار صبر هاکن
    می جان مادر اینه
    می جان مار و می دلی برادر اینه
    سلامی دارنه ساده می آخرین قراره
    می آخرین قرار و دیدن جان ماره
    بمیرم من بمیرم هر چی زندانی ای سه
    بمیرم من بمیرم همش تنهایی سه

    سلامی گوش هاده می جان مار
    گوش هاده می صدا ره دار همیشه یادگاتر
    وقتی اینی جان مار تنهایی سر مزار
    می سر برو او بشن اسری بشن بی قرار
    بمیرم من بمیرم هر چی زندانی ای سه
    بمیرم من بمیرم همش تنهایی سه

    دانلود آهنگ مازندرانی بمیرم من بمیرم از رضا کرد منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی